Trei zile de sărbătoare la Panciu. Vezi aici pe ce a cheltuit banii administrația locală!

La sfârșitul lunii septembrie, orașul Panciu și-a sărbătorit zilele prin milosârdia edilului Iulian Nica. Cele trei zile de chiolhan și voie bună au fost, cică, dedicate Centenarului Marii Uniri, ca de altfel tot maratonul de paranghelii ținut anul acesta în Vrancea din bani publici. Nici manifestările din Panciu nu au făcut excepție, primarul alocând fonduri generoase din bugetul local, pentru bunul mers al treburilor.


Așadar, printr-o serie de achiziții directe semnate din pix, sume frumușele au luat destinații diferite în funcție de nevoile organizatorului, respectiv administrația locală. Prin urmare, aproape 5.000 de lei au fost „investiți” pentru cumpărarea „produse Zilele Orașului Panciu”. Dacă sunteți curioși, în banii respectivi au intrat, printre altele, mai multe produse tradiționale cum ar fi 50 de kg de pulpă de vită, 15 kg de afumătură, 20 de saci de cărbuni pentru grătar, fasole roșie, ulei, suc de roșii, pahare, mileuri, scobitori, farfurii și câte și mai câte asemenea obiecte destinate răsfățului culinar.


Pentru același eveniment au mai fost cumpărate flori și aranjamente florale în valoare de 1.300 de lei, comanda fiind onorată de firma SC PLANTA VERDE SRL din localitate. Cum petrecerea a durat trei zile, s-a simțit nevoia de a se suplimenta potolul pus la bătaie. Ca prin farmec, 4.500 de lei s-au transforma cât ai clipi din ochi în 30 de kg de pastramă de oi, 25 de kg ceafă de porc (fără os ca să nu rămână printre dinți), 15 kilograme de cârnați picanți (să meargă cu tulburel) și mai bine de 5 kilograme șorici. Festinul a fost stins cu apă forte, apă plată, fanta, coca cola și încheiat felii de tort.


Mizilicurile, 5 kilograme de mușchi file, 5 kilograme salam de porc, jumătate de kilogram brânză topită, apă plată, croissant, pâine etc, s-au încadrat în 736 de lei. Beutura de protocol, constând în diverse soiuri de vinuri și vinuri spumante, a venit contra cost de la CASA DE VINURI ANDRA din localitate, primăria plătind pentru licorile lui Bachus cu puțin peste 3.300 de lei.


Ca totul să fie ca la carte, nu se putea fără material publicitar. La acest capitol, administrația locală a achiziționat 25 de șorțuri pentru bucătari, 25 șepci personalizate și 25 de tricouri în valoare de 3.300 lei. Tot la categoria publicitate intră  bannerele și autocolantele, firma CASPRO încasând 5.500 de lei pe tot tacâmul, în timp ce MEDIA UNO SRL (Monitorul de Vrancea), ziarul de casă al știți voi cui, a primit 4.200 de lei. Ceva mai puțin a încasat Ziarul de Vrancea, prin societatea NORD-EST MEDIA SRL, adică doar 3.000 de lei.


Pentru că sărbătoarea pănceană nu putea rămâne în anonimat și pentru că primarul Iulian Nica a simțit nevoia să lase posterității imagini vii ale evenimentului, suma modestă de 1.500 de lei a acoperit serviciile de foto-video. Finalul celor trei zile de distracție s-a încheiat cu tradiționalul foc de artificii care a mai scos din bugetul primăriei 8.400 de lei.

 

Sursa Foto Facebook

 

Adauga comentariu