Pentru că iarna nu-i ca vara, în nicio lună, Primăria Vulturu a încheiat șapte contracte de deszăpezire

Ca să nu rămâie repetente iarna aceasta, autoritățile din Vulturu se pregătesc temeinic din timp. Pentru aceasta, din octombrie, Primăria Vulturu a avut nu mai puțin de șapte încredințări directe pentru diverse servicii de deszăpezire. Suma totală a contractelor depășește 130 de mii de lei, însă suntem asigurați că în realitate se va plăti fix cât se va lucra. Totodată, în prețul achitat intră atât combustibilul consumat de utilaje, cât și plata muncitorilor.

Ultima încredințare directă este din 19 noiembrie și vizează, „încheierea unui contract de prestari servicii de deszăpezire având ca obiect principal degajarea și/sau curățarea zăpezii de pe drumurile comunale și sătești de pe raza Comunei Vulturu, Județul Vrancea cu un singur utilaj buldoexcavator, pentru sezonul de iarnă 2018 – 2019, în scopul asigurării circulației autovehicolelor și a cetățenilor în condiții de siguranță, precum și pentru asigurarea unor condiții optime de funcționare a căilor de acces stradal, pietonal, intervenții în caz de urgență etc”. În acest caz, contractul urmează a fi încheiat până la finele lui martie, cu posibilitate de prelungire în funcție de vreme, totalul fiind  de 16.250 lei (3.484,21 euro). Pentru aceeași perioadă, cu același preț și în aceleași condiții și-a asigurat primăria și un al doilea buldoexcavator.

Al treilea utilaj pentru care a încheiat contract Primăria Vulturu este „un tractor Fendt Vario Favorit 716” cu lamă de deszăpezire. „Decontarea serviciilor de deszăpezire se va face pentru timpii de intervenție, respectiv pentru numărul de ore efectiv prestate, necuprinzând staționarea sau statul la dispoziție”. Contractul asigură 14.000 de lei (3.000,11 euro) pentru o perioadă determinată: 01.11.2018 – 31.03.2019, cu posibilitate de prelungire.

26.000 lei (5.576,05 euro) a costat contractul pentru închirierea unui autogreder, 23.800 lei (5.104,23 euro) pentru un utilaj încărcător frontal wola - capacitate cupă 2mc, iar alți 20.000 lei (4.292,77 euro), un alt utilaj încărcator frontal VOLVO, capacitate cupă 3mc. Ultimul contract, primul în ordine cronologică, a fost încredințat pe 25 octombrie. Este vorba despre „prestări servicii de deszăpezire având ca obiect principal degajarea și/sau curățarea zăpezii de pe drumurile comunale și sătești. Utilajul (tractorul cu lamă pentru deszăpezire) se va închiria cu personal necesar, combustibilul utilizat pentru aceste activități va fi asigurat de către prestator”. Totalul estimat, care va varia în funcție de orele lucrate și pontate efectiv, este de  14.000 lei (3.004,94 euro).

Adauga comentariu