Există Comisariat European pentru Frecţii şi Alifii, Comisariat European pentru Înmatriculat Maşina de Lux a Beizadelei în Bulgaria, Comisariat European de Evitat Taxe şi Impozite, sau Comisariat European pentru Mită?

Dan Nica și Rovana Plumb, propunerile Veoricăi Dăncilă şi ale PSD pentru o sinecură de comisar european susțin, miercuri, interviurile cu șefa Comisiei Europene pentru a primi, au ba, ok-ul în funcţie.

Rovan Plumb a intrat "în câmpul muncii" în 1984, ca inginer la fabrica de cosmetice Miraj Bucureşti. Cariera ei de producător de alifii a mers ca unsă şi dupa Revoluţie, ajungând director comercial în perioada 1992-1994. Apoi, după ce fabrica s-a transformat în Gerovital Cosmetice SA, Rovana Plumb a condus-o ca preşedinte, director general, pânnă la falimentul din 2010. În 1994, pe vremea când PDSR (actualulPSD) era condus de Oliviu Gherman, Rovana a intrat şi în politică. În perioada 2001 - 2004, în Guvernul Năstase, Rovana Plumb a fost preşedinta Protecţiei Consumatorului, cu rang de secretar de stat. În mai 2012, Ponta ajunge premier şi o cheamă pe Rovana Plumb de la Bruxelles pentru a-i oferi funcţia de ministru al Mediului. Apoi, în 2014, cea de ministru al Muncii. În octombrie 2014, cotidinul România Liberă a suprins la Rovana Plumb în curte un autoturism Audi Q7, înmatriculat cu numere de Bulgaria. Metoda înmatriculării maşinii în Bulgaria este folosită de şoferii din România pentru a eluda taxa de mediu.

Dan Nica are aptitudini în mite. În documentele autorităţilor din Suedia, apare numele ex-ministrului Comunicaţiilor româneşti, Dan Nica, printre alţi oficiali români care ar fi acceptat 7.000.000 de euro în schimbul unui contract semnat în 2003 cu firma Ericsson. De altfel, în 2002, director de vânzări la Ericsson România era Adrian Clement, un partener de afaceri al ex-ministrului. Cei doi au înfiinţat în acelaşi an o firmă, pe care o deţin şi în prezent. Că aşa-i în telecomunicaţii.

Deci, ce arătăm noi lumii? Că-n aste mâini mai curge un sânge de şmenar...?

Adauga comentariu