Cum a inclinat Gruia Stoica in 2009 balanta banilor negri catre victoria lui Basescu

 

Si-a cumparat linistea temporar, azi, isi aduce cu disperare amanta drept martor ca sa impresioneze instanta

Este paradoxul care nu ridica nicio spranceana de procuror: sistemul feroviar romanesc e in falimentul cel mai crunt. Si CFR Calatori, dar si CFR Marfa, au avut FIECARE pierderi de peste o jumatate de miliard de euro in ultima decada, cu mentiunea ca CFR Marfa are datorii de aproape un miliard de euro in acest moment. Cu toate acestea, doi oameni de afaceri plecati din tiganie, la propriu, Calin Mitica si Gruia Stoica, s-au imbogatit capusand sistemul feroviar romanesc, profitand la maximum de vulnerabilitatea si impotenta Statului Roman.

Intre cei doi e o competitie feroce pentru aceasta piata: doi tigani care si-au depasit de multa vreme conditia, foarte inteligenti, dar diferiti ca si caractere. Niciunul nu putea supravietui fara conexiuni politice puternice. E o lume a riscului, in care traiesti permanent in datorii si creditare, sperand ca Statul iti va plati facturile. Conteaza daca ti se platesc chiar si la 9 luni odata, fiindca ele sunt atat de umflate, incat “merita”

CITEȘTE CONTINUAREA ACESTOR MÂNĂRII MARCA STATUL INTERLOP ROMÂN PE strictsecret.ro

Adauga comentariu