Administrația Misăilă are nevoie de publicitate! Zeci de mii de lei virați în conturile publicației „de partid și de stat”!

Monitorul de Vrancea (publicația neoficială a Partidului Social Democrat în județ) este pe cale să încheie afacerea anului. Nu cu vreo societate privată, așa cum poate vă gândiți, ci cu administrația locală. Cu alte cuvinte, edilul Cristi Misăilă s-a hotărât să investească banii contribuabililor în servicii de publicitate, toate acestea cumpărate de la SC MEDIA UNO SRL.


Pesemne că în ciuda declarațiilor oficiale, date pe site-ul primăriei ori pe pagina personală de Facebook, cum că este victima unei campanii de dezinformare pornită de o parte a presei locale, primarul are nevoie totuși de un capital consistent de imagine. Și cum să echilibreze balanța, decât cu o altă campanie de publicitate, de data asta favorabilă, la Monitorul de Vrancea? Singurul chițibuș este că o face pe bani publici!


Așadar, prin cumpărare directă (că nu se putea altfel!), primăria „deliberează” momentan asupra unui contract în valoare de 125.000 de lei (26.800 de euro) cu MEDIA UNO. Dacă respectiva înțelegere între părți nu va întâmpina probleme, atunci banii din bugetul administrației locale se vor scurge ca prin robinet pentru „servicii” de publicitate.


Cea mai mare parte din sumă, respectiv 120.870 de lei (25.911 euro), va reprezenta contravaloarea materialelor publicitare pe paginile de interior, alb-negru. 1.280 de lei vor costa reclamele color în pagile de interior, în timp ce aparițiile comandate în pagina 24 vor costa 1.350 de lei iar cele din pagina unu (color) – 1.500 de lei.


Vedeți bine, nimic nu e gratis pe lumea asta! Chiar dacă Monitorul de Vrancea este o publicație prietenă „formei de guvernământ” din Vrancea, prinosul de recunoștință trebuie plătit până la ultima centimă. Culmea este că toate comunicatele de presă și anunțurile elogioase la adresa primarului, că despre el vorbim, vor fi făcute din bani publici!

 

 

Adauga comentariu