CUP Focșani copiază Ro-alert. Mesaje pe telefon în caz de avarie la rețeaua de apă

Dacă vreți să fiți informați în timp util atunci când vi se oprește apa la robinet, puteți apela cu încredere la sistemul de avertizare pe care aparent CUP l-a pus la punct de ceva timp. Pe sistemul Ro-alert, CUP are posibilitatea să trimită informații prin sms atunci când într-o anumită zonă se întrerupe apa din varii motive. Sau cel puțin asta asigură directorul societății, Gheorghe Vasilescu, care spune că totul este ca cei care plătesc facturi la CUP să dea informații despre datele de contact și locul de consum, iar atunci când vor fi probleme în zonă vor fi anunțați. Aceste informații sunt disponibile și pe site-ul societății, aici, clienții CUP putând trimite datele lor fie telefonic, fie completând un formular on-line. 

„Avem de ceva timp această practică. În municipiu înștiințăm cetățenii - sigur, acolo unde deținem aceste informații, adică numerele de telefon mobil. Transmitem acolo unde este adresa sau strada cu o anumită avarie sau oprire, nu tuturor. Vreau să solicit cetățenilor să ne transmită numerele de telefon mobile și adresele lor, pentru că noi ne-am creat un sistem și dorim să transmitem informații despre program, despre momentele de oprire a apei din diverse cauze. Nu întotdeauna oprirea apei se datorează nouă. Fac o paranteză: și după o simplă cădere de tensiune de un minut, oprirea apei înseamnă oprirea pompelor, repornirea sistemului, reumplerea rețelei, apa are o anumită viteză de la plecare din stație până ajunge la capătul rețelei. Deja sunt situații în care trece și o jumătate de oră, trei sferturi de oră, pentru a se reasigura presiune în întregul sistem.

Apare un disconfort și o neplăcere și dacă am deține aceste informații privind telefoanele mobile am putea să transmitem sms-uri și înștiințări cu astfel de fenomene, de situații, care ar putea să-i liniștească pe cetățeni și să îi ajute să își creeze o anumită rezervă din timp. Pentru că, dacă sunt avarii, le anunțăm cu anticipație înainte de oprirea apei și astfel își pot face o rezervă pentru o anumită perioadă de timp pe care noi o estimăm că va fi oprirea. Sau, dacă apare o astfel de oprire neprevăzută, din lipsă de curent, cel puțin vor ști ce se întâmplă și dacă este o chestiune de durată sau nu. În funcție de aceasta își pot programa treburile gospodărești”, a explicat directorul CUP.

Angajații societății răspund la numerele de telefon 0237/226.400 (dispecerat ) sau 0237/238.531 (relații cu publicul).

Adauga comentariu